
برگزاری بزرگترین رویداد توسعه ارتباطات کسبوکار شرق کشور در مشهد
دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسبوکار ایران با عنوان رستا ۲ در مرکز همایشهای بینالمللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد.
به گزارش ستاد خبری سلسله رویدادهای توسعه ارتباطات کسب و کار ایران، دکتر امیرعباس تقیپور، مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و دبیر باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران، به عنوان سخنران آغازین این رویداد، بر اهمیت و نقش روابط عمومی نوین و کارآمد در شتابدهی و توسعه کسبوکارها به ویژه در بخش خصوصی تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، امید معلم، امیر شهلا، رضا مصطفایی، رضا نوریانی، حسام صلبوخی و شهرزاد عارفی در همایش رستا ۲ به ایراد سخنرانی و ارائه علمی پرداختند.
همچنین به گفته دبیر سلسله رویدادهای تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار ایران، ارائه و سخنرانیهای دومین همایش رستا در محورهای موضوعی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، طراحی کمپینهای تبلیغاتی هنرگرا، توسعه فردی و مدیریت کسبوکار، مدیریت برندشخصی و کارفرمایی و در نهایت پرفورمنس مارکتینگ و توسعه بازار برگزار شد.
مهدی آقاسیزاده درباره دومین همایش توسعه ارتباطات کسب و کار، ادامه داد:
رستا ۲ میزبان حدود ۹۰۰ نفر از مدیران و مالکان برندها و کسب و کارهای مطرح شرق کشور و همچنین علاقهمندان و فعالان روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی و برندینگ بوده است.
مدیرعامل خانه روابط عمومی رستا با اشاره به استقبال و رضایت قابل توجه شرکتکنندگان از محتوا و کیفیت برگزاری این رویداد، افرود: میهمانان همایش رستا علاوه بر بهرهمندی از سخنرانیهای متخصصان، گواهی علمی معتبر حضور در کارگاه علمی را از مجتمع فنی تهران دریافت خواهند کرد.
آقاسیزاده تصریح کرد: این رویداد با حمایت علمی و معنوی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو، جشن حافظ، مجتمع فنی تهران، ماهنامه مدیریت ارتباطات و انجمن روابط عمومی ایران برگزار گردید که باتوجه به استقبال صورت گرفته، خانه روابط عمومی رستا برنامه ریزی برای برگزاری رویداد سوم توسعه ارتباطات کسب و کار را در در دستور کار خود قرار داده است.