برگزاری دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار در مشهد

مهدی آقاسی‌زاده،مدیرعامل خانه روابط عمومی رستا درباره موضوعات مورد بحث در دومین همایش تخصصی توسعه کسب و کار، خاطر نشان کرد: طراحی کمپین های تبلیغاتی هنرگرا، هوش مصنوعی و ارتباطات بازاریابی، مدیریت برند شخصی و کارفرمایی، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار، مسوولیت اجتماعی، نسل Z و آینده نگری ارتباطات برند از جمله محورهای موضوعی رستا ۲ خواهد بود.
دبیر اجرایی سلسله رویدادهای سراسری توسعه ارتباطات کسب و کار ایران، ادامه داد: دومین همایش رستا به بررسی و ارائه راهکارهای نوین در حوزه‌های بین رشته‌ای علوم اجتماعی و اقتصادی می‌پردازدو به عنوان یک پل ارتباطی میان ایده‌ها و تجربیات مختلف عمل خواهد کرد.
وی افزود: این همایش میزبان فعالان صنایع ساختمانی، بانک و بیمه، فناوری‌های مالی (فین تک)، پوشاک، مبلمان، لوازم جانبی (اکسسوری) و گردشگری، شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اکوسیستم اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام *

نام

ثبت نام در دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب وکار - رستا 2

با همراهی گروه دی‌جی‌کالا، انجمن روابط عمومی ایران، باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران، ماهنامه مدیریت ارتباطات، جشن حافظ، اسنپ پی و مجتمع فنی تهران